Kontakt:
SPIE Building Solutions Sp. z o.o.
Siedziba główna
Wołoska 5
02-675 Warszawa
 
Telefon:+48 22 430 83 00
Fax:+ 48 22 430 83 02
E-Mail:biuro@spips8fe.dgt8wcom
 
Kontakt z przedstawicielami
OK
Informacja o cookies: Ta witryna używa plików cookies. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych plików. Czytaj zasady dot. cookies.
  • Home
  • USŁUGI
  • Ochrona antykradzieżowa
  • Radiowa identyfikacja towaru (RFID)
Wersja językowa
Menu

Technologia radiowa znajduje dziś swoje miejsce w wielu rozwiązaniach mających na celu zaoszczędzenie czasu i zautomatyzowanie procesów. Jest wykorzystywana m.in. w:

  • bankowości – płatniczych kartach zbliżeniowych,
  • nowoczesnych biletach komunikacji miejskiej,
  • kartach dostępu do chronionych stref w budynkach,
  • systemach opłat drogowych,
  • bibliotekach – bezosobowa obsługa zwrotu książek,
  • sporcie – do kontroli czasów, gdy duża liczba startujących uniemożliwia zastosowanie stoperów.

 

RFID przyniosło również przełom w handlu detalicznym, w szczególności w branży odzieżowej. Jako doświadczony wykonawca systemów wspierających handel detaliczny, wdrażamy tę nowoczesną technologię we współpracy z globalnymi dostawcami. System RFID sczytuje dane ze specjalnych  metek, które mogą być umieszczone na asortymencie już podczas produkcji lub pakowania i posiada dwie główne funkcje:

 

1. Pomaga w walce z nieuczciwymi klientami – wyposażenie bramek antykradzieżowych w moduł RFID jest atrakcyjnym uzupełnieniem systemu EAS, ponieważ pozwala na wychwytywanie kradzieży produktów wyposażonych w specjalne metki.

2. Wspiera efektywne zarządzenie sprzedażą – wprowadzenie technologii RFID pozwala na:

  • usprawnienie pracy personelu punktu handlowego poprzez szybkie przyjęcie towaru i codzienną kontrolę stanu (system zlicza kilkaset sztuk oznaczonego towaru w ciągu niespełna minuty);
  • łatwe określenie ilości poszczególnych produktów oraz najlepiej sprzedających się towarów w każdym z oddziałów sieci handlowej, a dzięki temu efektywne zarządzanie towarami i zamówieniami;
  • generowanie statystyk o ruchach produktów w sklepie – wskazuje np. które przedmioty są najczęściej przymierzane;
  • błyskawiczne zlokalizowanie towaru w sklepie, a co za tym idzie podniesienie standardu obsługi klienta.